Supervize je stále více se rozšiřujícím nástrojem profesního růstu, která je nejčastěji využívána v pomáhajících profesich.
Jako supervizorka jsem průvodkyní, která pomáhá jednotlivci, skupině či týmu při vnímání a reflektování profesnich témat. Může se to týkat vlastní práce, vztahů na pracovišti, komunikace v týmu, procesů, nacházení nových řešení u složitých nebo problematických situací, zlepšovat kvalitu péče či práce.
Supervize je efektivní v boji proti syndromu vyhoření.
Cílem supervize NENÍ hodnotit, ani hledat pochybení. Hlavním úkolem je podpora pracovníků formou:
- případové supervize - zaměřené na práci s klienty/žáky;
- týmové supervize - zaměřeno na práci v týmu;
- manažerské supervize - zaměřeno na roli vedoucího pracovníka.
- individuální supervize - podpora dle potřeb pracovníka
S klienty hledáme cesty jak by mohlo být jim (nebo jejim klientům/žákům/kolegům, podřízeným) v práci lépe a vše fungovalo. Snažíme se věci vnímat z různých úhlů pohledu, zaměřujeme se na potřeby a možnosti jak je naplňovat.
Supervize je možné realizovat individuálně nebo ve skupině (optimálně do 10 osob). Pro menší týmy nabízím i svůj konzultačni prostor.
Obecně platí že je výhodnější (čti efektivnější) dlouhodobá spolupráce s jasně nastavenou periodicitou.
Aktuálně realizuji skupinové i individuální supervize v sociálních složbách a ve školách (i v rámci Šablon a JAK), jako dobrovolník také ve zdravotnictví (první linie v souvisosti s covidovou situací, či podpora zdravotníkům působícím na Ukrajině).
Ráda pomáham závadět supervizi jako nástroje kvality a péče o zaměstnace v sociálních službách i ve školství. Vnímám jak tento krok může být složitý, ale také vidím benefity které to přináší. Dobře nastavený supervizní kontrakt je prvním krokem.
Supervize je stále více se rozšiřujícím nástrojem profesního růstu, která je nejčastěji využívána v pomáhajících profesich.
Jako supervizorka jsem průvodkyní, která pomáhá jednotlivci, skupině či týmu při vnímání a reflektování profesnich témat. Může se to týkat vlastní práce, vztahů na pracovišti, komunikace v týmu, procesů, nacházení nových řešení u složitých nebo problematických situací, zlepšovat kvalitu péče či práce.
Supervize je efektivní v boji proti syndromu vyhoření.
Cílem supervize NENÍ hodnotit, ani hledat pochybení. Hlavním úkolem je podpora pracovníků formou:
S klienty hledáme cesty jak by mohlo být jim (nebo jejim klientům/žákům/kolegům, podřízeným) v práci lépe a vše fungovalo. Snažíme se věci vnímat z různých úhlů pohledu, zaměřujeme se na potřeby a možnosti jak je naplňovat.
Supervize je možné realizovat individuálně nebo ve skupině (optimálně do 10 osob). Pro menší týmy nabízím i svůj konzultačni prostor.
Obecně platí že je výhodnější (čti efektivnější) dlouhodobá spolupráce s jasně nastavenou periodicitou.
Aktuálně realizuji skupinové i individuální supervize v sociálních složbách a ve školách (i v rámci Šablon a JAK), jako dobrovolník také ve zdravotnictví (první linie v souvisosti s covidovou situací, či podpora zdravotníkům působícím na Ukrajině).
Ráda pomáham závadět supervizi jako nástroje kvality a péče o zaměstnace v sociálních službách i ve školství. Vnímám jak tento krok může být složitý, ale také vidím benefity které to přináší. Dobře nastavený supervizní kontrakt je prvním krokem.